Wspieramy dialog, włączamy ludzi.

Gry w miejskim sąsiedztwie. Publikacja podsumowująca projekt „Szkoła w Sąsiedztwie. Edycja terenowa”

Natalia Skoczylas, Konrad Ryszard Wysocki, Martyna Cziszewska-Klejnowska

Fundacja Pole Dialogu

Warszawa 2022

„Szkoła w Sąsiedztwie. Edycja terenowa” to już trzecia edycja projektu, który Fundacja Pole Dialogu zrealizowała z warszawskimi szkołami podstawowymi. Od początku projektowi przyświecają cele takie, jak integrowanie społeczności lokalnej czy wspieranie sprawczości młodych osób przy założeniu, że szkoła jako miejsce spotkań wielu bardzo różnych osób ma wielki potencjał łączenia i rozmowy. Te wartości i cele jeszcze mocniej wybrzmiewają w obliczu powracającej falami pandemii koronawirusa, podczas której na nowo definiujemy, czym jest dla nas najbliższe otoczenie, sąsiedztwo, nasze relacje.”

Publikacja jest dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 (CC BY).

Publikacja powstała w ramach projektu „Szkoła w Sąsiedztwie. Edycja terenowa”, realizowanego przez Fundację Pole Dialogu, współfinansowanego ze środków m.st. Warszawy.