Poszukujemy osoby, która sprawdza się w zarządzaniu finansami i pozyskiwaniu środków na działalność organizacji, lubi ten rodzaj pracy i wyzwania z nim związane i chciałaby dołączyć do zespołu fundacji w charakterze koordynatora/koordynatorki ds. finansowych.
Pełna treść ogłoszenia rekrutacyjnego do pobrania w formacie pdf.
Wymagania
- 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami i poszukiwaniu różnorodnych źródeł finansowania organizacji pozarządowych,
- znajomość przepisów prawnych i wymagań formalnych dot. funkcjonowania organizacji pozarządowych,
- doskonała organizacja pracy, skrupulatność i samodzielność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane
- znajomość zagadnień związanych z partycypacją publiczną i gotowość do poszerzania wiedzy w tym zakresie,
- rozeznanie w konkursach grantowych dla organizacji pozarządowych,
- nastawienie na efektywność i użyteczność procedur,
- doświadczenie w koordynacji projektów i/lub dużych wydarzeń.
Do zadań koordynatora/koordynatorki ds. finansowych należeć będzie m.in.:
1. Zarządzanie finansami fundacji
- doskonalenie narzędzi zarządzania finansami fundacji,
- planowanie i zarządzanie budżetem fundacji,
- kontrola płynności finansowej,
- dbałość o racjonalność wydatków,
- bieżące prace administracyjne związane z finansami fundacji,
- sporządzanie raportów, analiz i sprawozdawanie zarządowi fundacji,
- współpraca z biurem księgowo-rachunkowym obsługującym fundację.
2. Aktywne poszukiwanie różnorodnych źródeł finansowania
- udział w pozyskiwaniu grantów i dotacji (np. wyszukiwanie konkursów dotacyjnych, koordynacja procesu pisania wniosków, sporządzanie budżetów projektów),
- rozwój sprzedaży oferty komercyjnej,
- analiza innych źródeł finansowania.
3. Wsparcie w zarządzaniu organizacją
- dbałość o kwestie formalne i prawne oraz procedury wewnętrzne,
- planowanie pracy zespołu,
- organizacja zespołu trenerów i ekspertów fundacji,
- organizacja pracy biura.
Oferujemy
- umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę w wymiarze ½ etatu (forma zatrudnienia do uzgodnienia),
- wynagrodzenie ok. 2000 PLN brutto miesięcznie (w zależności od formy współpracy),
- docelowo możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze,
- pracę w organizacji nastawionej na przydatne i sensowne działania,
- możliwość współtworzenia systemu zarządzania organizacją,
- udział w rozwoju fundacji,
- możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych dotyczących partycypacji publicznej,
- pracę w dobrej atmosferze, partnerskie relacje, otwartą komunikację.
Sposób rekrutacji
Osoby zainteresowane współpracą z Fundacją Pole Dialogu prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego. Prosimy również o wskazanie 2 osób (imię, nazwisko, nazwa organizacji/instytucji/firmy oraz telefon kontaktowy), z którymi będziemy mogły skontaktować się w celu uzyskania referencji.
Prosimy o przesłanie zgłoszeń drogą mailową na adres: kontakt[at]poledialogu.org.pl do środy 19 kwietnia br.
W tytule maila prosimy napisać: „koordynator/koordynatorka ds. finansowych”.
Z wybranymi osobami skontaktujemy się do 26 kwietnia br. z prośbą o wykonanie zadania związanego z przyszłymi obowiązkami. Wybrane osoby, które wykonają zadanie, zaprosimy na rozmowy rekrutacyjne w dniach 8-9 maja br.
W CV prosimy o dopisanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.